søndag den 6. september 2009

Dagens beskedne høst..

2 sæt sengetøj, 4 opvaskebørster, 1 dejskraber, 2 nye skærebræt i træ, en ny dækkeserviet til Emma og noget bivoks til mit gamle Ikea-spisebord, der trænger til en overhaling.
Ja, det var hvad jeg fik købt på vores tur til Århus, som bar var rigtig hyggeligt.
Den lille peugot var fyldt til bristepunktet, for de andre 2 kender vidst ikke til begrænsningens kunst:)
Selvom jeg ikke er vild med at køre bil, så gik turen over al forventning og jeg kan mærke, at jeg er blevet lidt mere rutineret, men jog jeg er nu stadig ikke helt vild med at køre steder jeg ikke kender.
Nu er jeg bar så træt, så jeg skal tidligt i seng i aften!

10 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke fine ting du har købt! Det lyder som den dejligste tur, I har haft, og du fik lidt mere rutine i at køre bil :-)

Ha' en dejlig aften!

Anonym sagde ...

Godt gået Sabina du kan nok når det skal være Hygge til jer alle tre

Pernille på 1. sagde ...

Det er godt gået MissMuffin at du kunne nøjes med at handle så lidt :)

Det er nogle fine sager du har fået !

Knus

Linebinevaskemaskine sagde ...

de der opvaskebørster er altså også et must når man er i ikea :D

MissMuffin sagde ...

Madame, det er hvertfald nogle praktiske ting, for jeg synes faktisk at Ikeas udvalg var lidt kedeligt idag.

Knus

Pernille, man kan hvad man vil:) Ej, sandheden er vidst nærmere, at jeg synes udvalget var lidt kedeligt idag:)

Knus

MissMuffin sagde ...

Linebinevaskemaskine, opvaskebørster skal man ha ja og toiletbørster- dem har jeg dog på lager:)

Piskeriset sagde ...

Når nu de andre ikke holdt sig tilbage, så var det måske meget godt, at du ikke shoppede igennem :-)

Jeg burde også få købt noget træbehandling til vores skriveborde...

MissMuffin sagde ...

Ja, for ellers havde vi haft seriøse pladsproblemer i den lille bil:)
Sån noget er ellers kedeligt at købe Piskeris, jeg huskede det kun fordi at det lige pludseligt stod foran mig:)
Knus

Hanne K's verden sagde ...

Hvor jeg kender det ... kan heller ikke fordrage at køre steder, som jeg ikke kender.
På lørdag skal jeg på kursus hos Anarkisten i Århus .... frygter allerede.

Hold da op, hvor har du begrænset dig ... jeg er imponeret;) Og så i IKEA - wouw.

MissMuffin sagde ...

Ja, jeg er heller ikke meget for det og det er også kun fordi det var i vores egen bil, ellers gjorde jeg det ikke:)
Ja, jeg kan nok hvis jeg vil- men nok også fordi jeg har fået så meget nyt her på det sidste..

Knus