tirsdag den 4. august 2009

Marie Marie Marolle..

.. flyv op til Vorherre og be om godt vejr:)
Den besked fik den og alle dens medsøstre med på vejen ude i kolonihaven idag. Lidt solskin i august ville altså ikke skade noget:)


Marie Marie Marolle
jeg tror du kan trolde
flyv op til solen,
som er så stor
og sig den skal skinne på vores jord
Marie Marie Marolle.

Marie Marie Marolle

mine tæ’r er så kolde
flyv op og bed om lidt bedre vejr
så jeg kan få varme i mine tæ’r
Marie Marie Marolle.

Marie Marie Marolle

la’ vær’ med at fjolle
flyv op og sig til den våde sky
at jeg har mistet min paraply
Marie Marie Marolle.

Sån kunne jeg også have sunget, men gjorde dog ikke:)

3 kommentarer:

Birthe sagde ...

tror vi er rigtig mange der syntes som dig .... jeg ønsker mig oss sol og varme .
Sov godt

Linebinevaskemaskine sagde ...

i morgen skulle det altsammen blive meget bedre (siger de kloge :) )

MissMuffin sagde ...

Moster, bar der ikke regner er jeg tilfreds!
Solskin er lige hårdt nok til en masse havearbejde:)

Line, jeg håber du har ret:)