torsdag den 27. august 2009

Boller blev det da til..

Jeg fik da boller ud af forsøget, men ikke nogen der er værd at skrive hjem om..
Så min tro på bage-bibelen er lidt svækket..
Nu ved jeg hvertfald, at den her opskrift bar ikke kan lykkes for mig, bollerne lyder ellers bar så gode. Øv oss!
Idag er der jo lang torsdag og jeg tror, at jeg allerede er træt på forhånd. Sån en 9 timers arbejdsdag med over 1 times sammenlagt transport, den er altså hård. Der har bar af at være noget godt kage idag!

5 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Det var da træls at de ikke blev gode !
Kan du nu komme godt igennem din dag, jeg er sikker på at der er god kage !

Knus

MissMuffin sagde ...

De kan sagtens spises og smager udemærket, men dejen er så besværlig og bollerne blev lidt for flade, så de er ikke besværet værd..

Ha en god torsdagt:)

Anette sagde ...

Håber du har fået overstået din lange arbejdsdag. Kan godt huske torsdagene fra da jeg arbejdede fuldtids 1 times transporttid hver fra fra hjemmet. Det var en hård dag. God aften ;-)

Sabrina sagde ...

Hmm Den ser da eller indbydende ud!! Ærgeligt de blev dårlige. Det var da også utrolig tidligt du er oppe. Så jeg kan godt forstå det er en lang dag, når du først er hjemme ved hvad 17-18 tiden? Puha...
Håber der var god kage :)

MissMuffin sagde ...

Anette: Torsdage er hårde dage!

Sabrina: Jeg står altid tidligt op, jeg skal have tid til at vågne og alt skal helst gå lidt langsomt- men det betyder også at dagen selvf. bliver lang!