mandag den 20. juli 2009

Mandag igen..

Så blev det igen mandag. De weekender går altså alt for stærkt!!
Kristian kom sent hjem igår fra Grøn Koncert, men han kan sagtens, for han har ferie. Så ham og Emma snorker begge derud af, men jeg sidder og får lidt morgenmad...
Der er nok at lave på arbejde, for vi er kun 2 ud af 10 sekretære på arbejde, så der er mange telefoner at passe. Jeg ville ønske jeg oss havde ferie nu:)
Når jeg har fri må vi hellere komme ud at handle, for køleskabet er nærmest gabende tomt og imorgen kommer der gæster, så vi skal vidst li ha fundet på en menu.. Heldigvis nåede jeg både rengøring og tøjvask igår, så det har jeg ikke at tænke på..

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Kære Muffin.
Det er ikke sjovt at skulle på arbejde, når andre har ferie..
Du finder helt sikkert en skøn menu til gæsterne.. Du er så dygtig i et køkken..

MissMuffin sagde ...

Hej Mette:)
Nej, det er svært at skrabe sig sammen til at komme afsted så..
Jeg tror vi skal prøve en opskrift på lasange a la Jamie Oliver- jeg elsker jo pasta:)