onsdag den 8. juli 2009

Krølle-bølle...


Idag skal jeg til frisøren:)
Mit lange, lyse hår har jeg haft de sidste mange år, kun pandehåret har skiftet engang imellem til frisørens store frustration:)
Men jeg er blevet overtalt, så i eftermiddag skal jeg i frisørstolen og har klippet ca. 15 cm af og så ha lavet store vilde krøller i resten. Lidt af en satsning da mit hår er afbleget, men frisørene er enige om at det nok skal blive rigtig fedt.
Kun Kristian er sur, han kan vidst bedst li når jeg bar ligner alle de andre blondiner i byen:)

9 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Krøller eller ej.. Du er en dejlig pige..

Linda sagde ...

Det er heldigvis ikke kæresterne der bestemmer ens frisure :)
Glæder mig til at se resultatet - fotos, tak!

Hanne K's verden sagde ...

Spændende og modigt. Glæder mig til at se det - er sikker på, at du stadig vil se dejlig ud.

Pernille på 1. sagde ...

Wow jeg tror at det bliver flot, glæder mig til at se billeder af det.

Men man skal nu passe lidt på med afbleget hår og permanent :) din frisør har sikkert tjek på det.

Knus til dig krølle bølle

MissMuffin sagde ...

Åh, Mette hvor er du altså bar sød:)

Linda: Nej vel, så han kan brokke alt hvad han vil:)
Der kommer fotos engang i aften:)

Hanne, jeg er er altså også lidt spændt på hvordan resultatet bliver:)

Pernille, du har ret, afbleget hår og permanent er en farlig kombination. Men mit hår er ufatteligt stærkt og er blevet bleget med den stærkeste afblegning på markedet i mange år- det kun Christina der tør farve det efterhånden:)
Der må også en del af længden af, for de tørre spidser kan ikke klare sån en omgang:)

Piskeriset sagde ...

Det er sjovt, som kærester vil blande sig i frisurevalg! Da jeg i sin tid begyndte at komme sammen med min, ville han meget gerne have, at jeg havde langt hår (det plejede jeg ellers ikke at have, men det var halvlangt på det tidspunkt). Nu er det så snart ti år siden, vi fandt sammen, og de senere år er han da heldigvis blødt op på det punkt, for jeg får kortere og kortere hår! :-D

Jeg glæder mig til at se billederne i aften - jeg er sikker på, at det bliver fint :-)

MissMuffin sagde ...

Kristian er meget konservativ mht. hvordan jeg skal se ud- helst ligesom dengang jeg mødte ham som 17-årig:)
Men det kan han glemme, han hader også meget af mit tøj og det har jeg ingen problemer med:)

Irene sagde ...

Søde Miss Muffin... Jeg glæder mig til at se dine krøller, man skal også prøve noget andet en gang i mellem, så det er bare sejt at du hopper ud i det...Knus

jettemia sagde ...

sæt et billede ind så snart du får tid. kan ikke vente til at se dine krøller! elsker krøller!!!!