mandag den 20. juli 2009

Gode veninder..

Har en veninde fra gymnasiet, som jeg ikke har set i 100 år. Vi har altid begge travlt og er alt for dårlige til at få lavet aftaler. I gymnasietiden var vi næsten uadskillelige og Lise boede nærmest hos mig i weekenden, hvor vi befandt os en del i det nordjyske natteliv:)
Så idag skrev hun pludseligt, om jeg ikke li havde tid til at komme at få noget aftensmad, for nu var det for længe siden sidst. Jeg slog til med det samme..
Så efter at have handlet lidt til ugen smutter jeg hjem til Lise og spiser store røde bøffer med fritter og masser af whiskeysauce- det levede vi nærmest af hver lørdag, det lagde sån en god bund for en bytur:)

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hvor hyggeligt - håber at I får en rigtig dejlig aften

Ja den middag må ligesom have lagt en god bund.

Knus

MissMuffin sagde ...

Vi havde en rigtig hyggelig aften:)
Knus

nefalah sagde ...

Årh, hvor lyder det vildt hyggeligt.

Hyggelig blog forresten. :)
Kig forbi.

kami-on-coke.blogspot.com