mandag den 1. juni 2009

Solskinsdage kan man ikke få nok af...

Igen en fantastisk dejlig dag i kolonihaven.
Mor, Pap, Mormor og Morfar kom på besøg og vi hyggede med dejlig kage. Vi fik en sommerfuglebusk, som jeg har ønsket mig! Mor og Pap har en kæmpe stor en hjemme i deres have, og den er altid fuld af smukke sommerfugle...
Idag har vi plantet alle de nyindkøbte planter og gravet en masse ukrudt op. Utroligt der kan blive ved med at være noget:)

På vej hjem skulle vi lige ned og se den kolonihave, som en af Kristians kollegaer og hendes kæreste har købt. Der var tændt op i grillen og vi nød et par timer i godt selskab..
Nu er alle- inkl. Emma godt trætte!!

4 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Nej dem vil vi have flere af, og det får vi også..
En sommerfuglebusk står også på min ønskeliste..
Når jeg Emma der i haven, får jeg helt lyst til at lave en haveseng til hende med himmel og hele balladen..

Madame sagde ...

Uhm, det lyder som en skøn dag, I har haft! Jeg har også vilde planer om en sommerfuglebusk - de er utroligt smukke ;-)

MetteSofie sagde ...

Mine forældre har også haft en sommerfuglebusk i haven altid. Også en af mine yndlings ;)

MissMuffin sagde ...

Mette: Sidst vi var i Maxizoo havde de faktisk sån en himmelseng til hunde, den var super lækker og til fornuftig pris, men da havde vi ikke rigtigt planer om en koloihave endnu:) Men skal ud og kigge snart om de evt. har flere tilbage..

Madame: Meget. Og jeg elsker sommerfugle, så jeg håber på at tiltrække en masse!

Mette Sofie: Mon ikke de står i mange haver? Smukke er de hvertfald!