mandag den 22. juni 2009

Pyha...

Jeg har overlevet og ligger ikke begravet under æbletræet i kolonihaven:)
Skæld ud, det fik jeg, men heller ikke flere end at han var klar til at køre ud og hente et nyt imorgen, for han ved jeg ikke kan undvære et.
Efter en lille kamp lykkes det ham dog at få vrikket linsen på plads, så nu virker kameraet lige så fint som før- dog med en temmeligt stor ridse:(

I kolonihaven kom først en af Kristians kollegaer og derefter Christina og Futte. Cola, kolde øller og snacks blev fundet frem og vi nød en dejlig eftermiddag i solen. En perfekt afslutning på en dejlig feriestart!

Idag har jeg også høstet årets første røde jordbær! De andre er stadig store og grønne, nogle enkelte med røde kinder. Jeg var så gavmild at dele det med Kristian, men han virkede ikke synderligt imponeret. Jeg synes selvfølgeligt det var årets bedste jordbær:)



4 kommentarer:

Anja sagde ...

Godt han ikke blev mere sur end det :) Men det er naturligvis heller ikke noget man kunne drømme om at gøre med vilje!
Mmm, jordbær! Der er bare ikke noget bedre!

MissMuffin sagde ...

Kristian er sån en der passer virkeligt meget på alle sin sager, hvor jeg måske kan ha en ldit mere.. øhm.. sløset omgang med tingene, så det gir lidt konflikter, fordi han tror jeg er det med vilje:)
Nej vel- Salling havde 2 bakker for 25 kr idag, så de står i køleskabet og dufter!

Madame sagde ...

Pyha, det var godt at læse, at kameraet overlevede!

Jeg må også ud og se, om vores jordbær er røde nu - det er nemlig noget helt særligt med årets allerførste bær fra egen havne :-)

God feriedag!

MissMuffin sagde ...

ja, så nu er alt heldigvis fred og idyl herhjemme igen:)

Det er de nemlig Madame. Kolonihaven kommer ikke til at levere en masse i år, men et par stykker er heller ikke dårligt..

God feriedag til dig:)