fredag den 26. juni 2009

Pratisk-dag-idag...

Hvor er det underligt at stå op og finde ud af, at "The King of Pop" Michael Jacksson er død, 50 år gammel. Ikke fordi jeg er en specielt stor fan, men manden var jo vildt dygtig og fotjener stor respekt, trods han måske temmmeligt specielle livsstil. Michael Jacksson er beskrevet som et meget splittet menneske, men nu får han i det mindste fred, han må ikke altid ha haft det nemt..

Idag skal jeg bar være herhjemme og ha lavet en masse praktisk.
Min kjole skal hentes på posthuset og der skal gøres rent og ryddes grundigt op. Kristian har ferie sammen med mig i næste uge, så der er ikke plads til en masse praktisk, for vi har en del planer og resten af tiden skal tilbringes i kolonihaven... Det bliver så dejligt..

8 kommentarer:

Madame sagde ...

Åh nej, er han død, jeg er lettere rystet, og kun 50 år gammel ... Jeg må straks læse på netaviserne.

Men så kan vi begge to hygge os med vores oprydning og rengøring i dag :O)

MissMuffin sagde ...

Ja, han er død af et hjerteanfald! Synes også det er helt vildt! Men superstjerner er selvfølgeligt heller ikke udødelige..

Ja, det er jo så skønt når det er overstået:)
Og her truer nogle mørke skyer også lidt, så jeg tror nok det skal gå:)

Tina kristine sagde ...

Ja det er så uforståligt.. og ja han af ale fortjener stor respekt. Jeg skulle have været til koncert med ham i næste måned.. snøft
Lyder lækkert at i skal på ferie.. hvor går turen hen?

Pernille på 1. sagde ...

Ja MissMuffin jeg blev også noget overrasket da jeg fandt ud af det klokken 5 i morges, han var King of the pop.

Kan du hygge dig med dine praktiske ting i dag.

Knus

MissMuffin sagde ...

Tina: Åh, hvor er det altså bare ærgeligt! Det ville ha været en kæmpe oplevelse og opleve ham live!
Vi skal ikke andre steder hen end kolonihaven, den valgte vi at købe istedet for at ta på ferie- Kristian er til typisk charterferie med masser af andre turister og det er jeg ikke, så vi ville alligevel aldrig blive enige:)

Pernille: Jeg synes også det var lidt af et chok! Men han har jo virkeligt skrevet historie..
Ha en god dag:)

Piskeriset sagde ...

Ja, det er trist. På en måde er jeg dog lettet på hans vegne, for hvor har han dog ikke haft det let i mange år. Han var en virkelig dygtig musiker, og jeg håber, at det er det, han vil blive husket for.

MissMuffin sagde ...

Den samme tanke har jeg haft Piskeris, hans liv har sjældent været nemt.
alligevel har han formået at skabe sig en utrolig flot karriere som mange vil huske ham for..

MissMuffin sagde ...

Den samme tanke har jeg haft Piskeris, hans liv har sjældent været nemt.
alligevel har han formået at skabe sig en utrolig flot karriere som mange vil huske ham for..