torsdag den 25. juni 2009

Morgenhår..

(Måske der er gået et frisør tabt i Kristian?)
Hvor er det skønt at sidde her med morgenhår og mærke solen bage i nakken gennem de store vinduer. Ferie er altså en god ting:)
Vi var lige et hurtigt smut i kolonihaven igår aftes for at spise aftensmad og få vandet lidt. Salaten og spinaten jeg for nyligt har sået pipbler op af jorden og jeg kunne spise endnu 2 jordbær:)
Når jeg har set min dalige dosis Miami Ink må jeg hellere få lagt morgenhåret ned og smutte en tur ud i kolonihaven og nyde det fantastiske vejr!
Hvad skal du lave idag?

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er hun bare fin den lille Emma :-) God dag til jer alle 3 ;.)

MissMuffin sagde ...

Ja, men tror ikke rigtig hun er enig:)

Hanne K's verden sagde ...

Kære MissMuffin

Det lyder som om du nyder livet i fulde drag. FEDT med ferie.
Her står den på arbejde, arbejde, arbejde.... og for f....., hvor er der travlt på kommunen i tiden.
Og så lidt dans i aften.
Jeg ville hellere nyde en dag i en skøn kolonihave:o)
Knus

Mette Lykke sagde ...

Hvor er Emma smuk med opsat hår..

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er hun da for sød Emma.
Tja hvad skal jeg lave i dag.
Arbejde og arbejde og når jeg så har fri tror jeg bare at jeg skal slappe lidt af, syntes at ugen er ved at indhente mig.
Knus og nyd din ferie.

Madame sagde ...

Sikke et dejligt billede af lile Emma :O)

Vi har lige været på museum i Esrum, men det var en skuffelse - så nu går jeg ud og klipper hæk ;)

Ha' en dejlig dag i kolonihaven!

MissMuffin sagde ...

Hej Hanne

Det kan du tro jeg gør. Ferie er altså bare en rigtig god ting:)
Trist med arbejde i det gode vejr, men mon ikke der venter noget ferie til dig senere hen:)

Knus


Hej Mette
Jeg synes også det ser fint ud, men hun har desværre ikke så meget hår på toppen at det rigtig kan sidde der. Det ser så fint ud når de små langhårede hunde har røde sløjfer i:)


Hej Pernille
Hvor lyder det trælst med alt det arbejde..
Så er det altså også rart at komme hjem og sidde lidt og få ro..

Knus

MissMuffin sagde ...

Hej Madame
Vi er lige kommet hjem, for der blæser simpelthen sån heroppe idag at det ikke var noget ved..
Det lyder ærgeligt med det museum.
God hækkeklipning!

Piskeriset sagde ...

Hærhær! Nu sidder jeg og gnækker.. godt billede :-)

Jeg har været 12 timer på arbejde i dag, så om en times tid vil jeg snuppe et brusebad og så ellers ligge og læse i madblad :-)

Lone sagde ...

Hvor er lille Emma kær :-)
Fortsat god ferie til jer.

MissMuffin sagde ...

Piskeris: Synes også hun er rigtig sød, men hun blev altså noget så fornærmet:)
12 timer er også noget af en arbejdsdag!
Uha, skal vidst også li ha fat i de nyeste madblade, det er god hyggelæsning:)

Lone: Det kan vi sagtens blive enige om- dr mangler bar li den røde sløjfe:)