tirsdag den 9. juni 2009

Krøller eller ej..

Uha, en hel aften i en frisørs selskab kan gå hen at blive farligt..
Jeg har haft den samme frisure i 100 år, dvs. langt, lyst og glat. Når det skal være vildt, så krøller jeg det med mit fantastiske krøllejern..
Christina har længe sagt, at jeg skal være mørkhåret, som min naturlige hårfarve, men det er efterhånden uddebateret! Så hun har selvfølgeligt fået en ny ide.
Nu foreslår hun, at vi klipper et godt stykke af- hvertfald 10 cm og så laver store vilde krøller i resten.. Det skal overvejes kraftigt:) Kan altid få mine ekstensions i hvis det helt galt..

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det ville da også være fedt her op til sommeren* Jeg synes klart, du skal prøve det - men jeg er også til sjov og spas, når det gælder frisørbesøg :-)

Jeg har efterhånden opbygget den vane sammen med min frisør, at jeg bliver klippet og får farvet hår hver tredje måned. Hveranden gang skejer vi ud og finder på en ny frisure, og hveranden gang er det blot en 'opfølgning' på den nuværende frisure (så bliver det heller ikke så dyrt).


*altså - den kommer da forhåbentlig på et tidspunkt!

MissMuffin sagde ...

Jeg er ikke så modig, jeg kan godt li at det bar er som det plejer, haha:)
Mit hår gror som ukrudt, så jeg får farvet bunden hver måned- får jeg permanentet det skal bunden nok også have hver eller hveranden måned, så det bliver lidt af en udskrivning selvom Christina er billig..

Men jeg tror altså også jeg gør det:)