søndag den 7. juni 2009

Familieforøgelse, marked og grilhygge..

Endnu en lang dag på farten...
Vi startede med, at køre hjem forbi Voerså, for igår aftes kom en lille hvalp til verden hjemme hos mor, en lille abrikosfarvet dreng med "makrel-mønster". Nøj, hvor var han da bar lækker!
Så fortsatte vi til Dronninglund, så vi sammen med Dianna og Mads kunne følges til Hjallerup Marked. Oppe på pladsen stødte Huset i Hou og påhæng til og vi var rundt at kigge. Sikke mange kilo skrammel der var, som Pia fik det formuleret. Og hun havde da ret! Det eneste der kom med hjem var dette glas bønnedip, som så spændende ud..


Så drog vi tilbage til Dronninglund for at tænde op i grillen. Mads ville lige vise Kristian tilstanden på de gamle fliser og under den ene vogtede dette MONSTER! Billedet er ikke så godt, jeg turde ikke komme for tæt på. Seriøst, dens røv var helt behåret! UF!

Nå, flisen blev lagt på plads og vi grillede nogle virkeligt lækre bøffer. Vi er simpelthen bar så mætte! Nu er weekenden næsten slut og jeg er mere træt end da ugen var slut, for der har ikke været tid herhjemme og vi har slet ikke været i kolonihaven:(

8 kommentarer:

Madame sagde ...

Hihi, er det edderkoppen, du mener? Det er da en skat :O)

Den lille hundehvalp lyder bare så sød - jeg kan slet ikke stå for dyrebørn.
I har vist haft en dejlig dag sammen, selv om der var lidt rigeligt med skrammel på markedet :O)

MissMuffin sagde ...

Madame, du skal vidst have pudset brillerne, det er da et kæmpe uhyre der er nede mellem fliserne!!

Sån en lille hvalp er bar super lækker. Nu glæder jeg mig til han bliver så stor, at han vil lege, det er jo bar hygge.
Det har vi og vejret har været med os!

Ditte sagde ...

Føj for en edderkop! Jeg synes det er coolt du er kommet så tæt på :P Jeg havde nok holdt mig på afstand og zoomet en del ;)

Er ikke ny læser, jeg har fulgt dig i et stykke tid, så nu ville jeg lige give mig til kende :)

Hanne K's verden sagde ...

Yrkkk. Den er da bare klam!!

Irene sagde ...

Jeg kender godt følelsen...Weekenden er omme og man er mere træt end da den startede..Jeg har en teori om hvorfor: Vi har ganske enkelt for lidt fritid til alt det vi skal nå på sølle to dages weekend,ikk ;-)
Det ville være bedre hvis vi gik på arbejde 2 dage og havde "weekend" i 5 *SMIL*

MissMuffin sagde ...

Hej Ditte: Dejligt at høre du læser med:)
Der er oss godt zoom på vores kamera, og både Kristian og Mads var sat til at holde vagt mens jeg tog et par billeder!

Hanne: Den var altså enorm!
Det hvertfald sån en der må ligge bag nogle af de skrækfilm der er lavet om edderkopper!

Irene: Jeg er fuldstændig udmattet og trænger om muligt endnu mere til weekend end i fredags!
Jeg må bar hænge i, for om 2 uger har jeg ferie!!

Pernille på 1. sagde ...

Åh hundehvalpe de er bare for søde.
Men det der monster af en edderkop det er ikke lige mig. jeg er ikke bange for dem, men jeg har ikke de store tilknytningsforhold til sådan nogle krabatter.

Kan du have en dejlig dag

MissMuffin sagde ...

Pernille, hvalpen var bar så sød kan du tro!
Jeg hader edderkopper, men det er kun de helt små jeg redder hvis de er kommet ind, de store er simpelthen for uhyggelige..