mandag den 15. juni 2009

En ny dag forude..

Åh, de weekender løber jo alt for stærkt!
Har haft en rigtig dejlig weekend, som egentligt mest er blevet brugt på at samle kræfter, for dem var der ikke mange af i fredags..
Hvis den smule jeg har skrabt sammen bar holder denne uge, så er det fint- for fra på fredag har jeg 2 ugers ferie! Jeg glæder mig...
Havelivet tager hårdt på en lille pekingeser, der snorker ud af det hårde liv uden nærmest at ænse min tilstedeværelse. Godt vi skal på arbejde så hun kan få lidt ro til at samle kræfter:)

7 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det lyder nu ikke så ringe endda med ferien lige om hjørnet ;-)

MissMuffin sagde ...

Nej vel:)
Jeg glæder mig også!!

Pernille på 1. sagde ...

Griner ja det er godt for Emma at det er mandag så hun kan få hvilet ud :)
Syntes også at weekenden gik alt for hurtigt :)
Knus

tina kristine sagde ...

Ferie.. uhhh det lyder lækkert.. Hi hi ja Emma nyder nok at være alene hjemme og slappe af idag :0) Glæder mig til min ferie, er dog først i uge 29,30 og 31.. hvor vi skal til London :0)

MissMuffin sagde ...

Pernille: Weekenderne er hårde for sån en gammel hund, så jeg tror hun nogen gange glæder sig til det bliver mandag igen:)

Tine: Så nærmer ferien sig også for dig!
Og i skal endda ud at rejse, det må være skønt at kunne se frem til- vi valgte kolonihaven istedet for rejsen til de varme himmelstrøg..

Linda sagde ...

Smukt foto..!

MissMuffin sagde ...

Takker:)
Det er den eneste smule blomster vi har ude i kolonihaven- endnu!