onsdag den 24. juni 2009

Chris McDonald...

Jeg har lige tilbragt 1½ time i godt selskab.
Brønderslev Kommune havde booket sundhedsguruen Chris McDonald for en eftermiddag og selvom jeg har ferie kørte jeg op på arbejde for at se ham.
Han var lige så stor en oplevelse som forventet! Super energisk, super snakkenede og med et livligt kropssprog.
Han forstod at få sine budskaber ud på en god og ret underholdende måde, så der blev grinet igennem. På mange måder minder han om Ole Henriksen. De begge snakker om, hvordan du bliver mere lykkelig og lærer at tænke positivt. Chris McDonald gør det ud fra en mere videnskabelig tilgang og Ole Henriksen fra en mere personlig tilgang. Jeg er vild med dem begge:)

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder utroligt spændende MissMuffin - bare det var mig, der havde haft den oplevelse. Ja, jeg tænkte nok, at han har en mere videnskabelig tilgang til sit livssyn. Jeg ved ikke, om du kender Leif Carlsen, en af mine blogvenner - men han har tabt 40 kilo på Chris' kur- og træningsprogram og er helt forvandlet :O)

MissMuffin sagde ...

Det var virkeligt en oplevelse!
Chris snakkede meget om hjernen og kroppens kemi, det var rigtig spændende!
Vi kan selvfølgeligt ikke rende rundt og være lykkelige allesammen hele tiden, men jeg tror sagtens på at man kan træne sin bevidsthed til at blive gladere og sundere.
Kender ikke li Leif, men det lyder da fantastisk!

Piskeriset sagde ...

Jeg synes, at Chris er helt fantastisk! Der er et eller andet hypnotiserende ved hans livsglæde og engagement (på samme måde som med Ole Henriksen), og så har han den kæreste accent! :D

Jeg bliver simpelthen i så godt humør af at høre ham tale!

Malou Klidmoster sagde ...

Aj, det lyder som en god oplevelse - han er helt fantastisk efter min mening :-)

Han laver også små videoklip på Politiken.tv om sund kost og motion. OG måan må næsten ikke sige det - men han er også ret tiltrækkende :-)

MissMuffin sagde ...

Hej Piskeris
Chris' accent er meget kraftig og der var lidt ekko i salen hvor vi var, så nogen gange var han desværre lidt svær at forstå. Men alene mandens kropssprog og begejstring er en oplevelse i sig selv!

Hej Klidmoster
Det var også en rigtig fed oplevelse! Han er virkeligt på hele tiden og brænder for det han snakker om.
Han er en flot(veltrænet) fyr- men altså en del mindre end han virker i fjernsynet:)