tirsdag den 30. juni 2009

Åh, som det dufter..

Stakkels Emma:)
Idag har vi fået cæsarsalat og så sku der jo grilles kylling. Vi har en stor kuglegrill, men når vi bare er Kristian og mig bruger vi bar sån en lille picnicgrill og den er li i hovedhøjde for sån en lille pekingeser- og det er altså hårdt når livretten er kylling:)
Idag har stået i kolonihavens tegn.
I sidste uge havde JemogFix tilbud på sån noget pilefletshegn, som vi gerne vil ha til at afskærme terassen. Farmor og farfar kom fra sommerhuset for at hjælpe med at hente det, men da vi kom derud havde de ikke mere. Jeg fik lov at bestille det hjem og så betale med det samme, så fik jeg det stadig til tilbudspris. Fint nok, så kunne vi hente det idag. Jeg ringede li derud for at sikre det var kommet og den unge(forvirrede) mand forsikrede mig om at de stod og ventede. farmor og farfar var igen kommet med traileren for at hjælpe. Da vi så kom derud var der for det første ikke andet end 2 unge kassepiger i hele butikken. Da ham vi sku snakke med så endeligt kom, jamen så havde de ikke fået hegnet hjem. Kristain og farfar var ved at tage flugten, for der var jeg godt nok ved at være træt af dem og deres temmeligt dårlige attitude!
Heldigvis gad manden ikke diskutere en masse, så det endte med vi fik noget andet fint og noget dyrere hegn til samme pris. Ha! Og jeg nåede ikke engang at blive rigtig pinlig:)
Vores gaskøleskab vil jo bare ikke virke for os og vi var ved at overveje alternativer. En af bestyrelsesmedlemmerne ude i kolonihaven kom forbi for li at sludre idag. Han er en sjov fidus, i pink skjorte og lødercowboyhat og han havde måske li fået en øl for meget, men han hentede fluks en anden mand derude. Han kiggede på køleskabet og mener sagtens det kan laves, så nu er han igang med at kigge på det! Bar super skønt hvis det vil virke!
Nu kommer der "De slemme piger" på Tv2, så der skal grines igennem:)

6 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Det er da også hårdt for en lille hunde-snude at kunne dufte, men ikke røre ;)Jeg er næsten sikker på at hun fik en smagsprøve efter maden!
Der er ikke tændt for fjernsynet hos os i aften.. Det står på hygge i haven i stedet for :)

MissMuffin sagde ...

Jaa, og hun ved godt hun ikke må og det kan man heldigvis stole på:) Hun fik selvfølgeligt et halvt kyllingebryst til aftensmad sammen med hendes tørfoder, så hun er godt forkælet:)
Havehygge er også skønt- men jeg er helt vild med det program, så det sku jeg bar lii se:)

Piskeriset sagde ...

Hehe - hun ser noget skuffet ud :-)

Vi har normalt ikke adgang til fjernsyn, men vi var forbi svigerforældrenes hjem, og der så vi 'Slemme slemme piger' - åh, hvor var det sjovt! Jeg lå og hulkede af grin på sofaen! :D

MissMuffin sagde ...

Hun fik nu sin del:)
Vi må tilstå ikke at kunne undvære vores- især ikke til noget så sjovt:)

Tina kristine sagde ...

Stakkels lille Emma.. hun kan da lige se ud som om at hun ingen mad har fået længe.. hi hi men hun får jo nok en lille bid ;0)og ja de slemme piger er vist blevet en hitter.. missede desværre det iaften pga arbejde... snøft

MissMuffin sagde ...

Det er hvertfald hård kost når vi griller på den lille grill og hun så bar kan se det hele- men hun får altså sin del:)
De super sjove, pigerne og igår var ingen undtagelse:)