lørdag den 27. juni 2009

Aftenstur..

Igår efter vi havde spist blev vi enige om at køre en lille tur..
Vi endte i Hals og kiggede efter Mette Lykkes sejlbåd, men den var bestemt ikke lige sån at spotte! Vejret var bare perfekt, så vi nød en god gåtur på havnen og op igennem byen..
Hals er en rigtig hyggelig by, især her om sommeren hvor der er masser af liv. Der ligger rigtig mange specielle huse, så vi går og savler lidt. Fx. er der et lyserødt hus med stråtag til salg, det jo bare lige mig:) Men Hals er lige lidt lang fra Aalborg og Brønderslev, så det bliver ved tanken..

Idag er der endnu en dejlig solskindag. Herhjemme skal der ikke se det vilde. Kristian og en kammerat skal køres til "Grise-fest" med fodbolddrengene og jeg skal spise sammen med et par tøser, så der er ikke tid til de store planer. Kristian har en uges ferie nu, så mon ikke han vil starte den med at sove længe:)

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hehe - jeg er lidt misundelig på Kristian. Svigerforældrenes kat, som vi passer, bestemte sig for, at vi skulle vågne kl. 06.30 - og jeg som ellers havde planer om at sove lidt længere for en gangs skyld ;-)

Det lyder nu ellers dejligt med en tur på havnen - jeg tror måske, jeg vil efterligne den idé en af de nærmeste dage.

Hav en god weekend!

MissMuffin sagde ...

Haha, den var klar til at stå op:) Måske der kan blive til en lille middagslur senere så:)
Jeg elsker at gå tur på havnene, der er altid masser af liv..

Mette Lykke sagde ...

Kære Muffin..
Skibet anløber Hals næste weekend..
Der har været for meget vind til sejle den op langs østkysten..
De pandekager ser super lækre ud..
De skal på min pande en af dagene..

MissMuffin sagde ...

Nå for dulen, så var der endnu en grund til jeg ikke kunne få øje på det:)
Der var virkeligt mange både og folk i havnen igår, alle nød solen og den gode stemning..
De var også super gode:)
Jeg har fundet en del flere opskrifter, så der vil komme nogle flere i løbet af ugen- man har vel ferie:)

Anette sagde ...

Der ser dejligt ud i Hals. Dine hyldeblomstpandekager ser rigtig lækre ud. God ferie til jer.

MissMuffin sagde ...

Der er rigtig skønt i Hals! Flere dejlige spisesteder og masser af dejlig strand..