lørdag den 9. maj 2009

Stille start....

Vi har været i haven på en tisserunde, i gråt og køligt vejr..
I haven står et gammel æbletræ, som først begyndte at blomstre for få dage siden.. Nu står det rigtigt fint, men er allerede begyndt at sende snevejr ned over plænen...
Senere vil vi ud at gå, men dagen er helt tom for planer, så vi har masser af tid til at nå det i..
Emma trænger til et bad, så måske vi finder tid til det, og så er der også et par små projekter si soveværelset, så min dag bliver langsomt fyldt med småting og forhåbenligt en masse afslapning..
Hvad skal du lave idag?

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det smukt det træ. Hugo og jeg har også været ude :)
Dagen kommer til at gå med en fødselsdag og så skulle min støvsuger og jeg gerne lige nå at have en date :)
Knus og god dag

MissMuffin sagde ...

I er også så heldige at have jeres helt egen have at nyde det i:)
Jeg tror også jeg nok skal få tiden til at gå med lidt rengøring, for med 2 hunde trænger der altid..

Madame sagde ...

Ja dit træ er bare så smukt! Jeg har to oldgamle æbletræer, der er lige ved at springe ud.
Min lørdag bliver nok også en date med støvsuger og klud, men bagefter har man en god følelse indeni.
Rigtig god lørdag til dig!

MissMuffin sagde ...

Ejendommen jeg bor i er idag ejet af min farmor og hendes bror, men har gået i arv i flere generationer.
Æbletræet er plantet af min oldefar for ca. 70 år siden..

God dag Madame..

Anette sagde ...

SMukt træ ;) Vi skal besøger min svigermor i dag. God fornøjelse med en lørdag uden de store planer :)

MissMuffin sagde ...

Tak Annette:) God dag til jer også:)