mandag den 4. maj 2009

Sommerdrømme...

Der er lidt stille på bloggen..
Men det er fordi jeg har lidt travlt men masser af spændende ting:)
Vi kigger nemlig kolonihave!
Måske vi har fundet den rigtige, men Kristian har det ikke så godt ved tanken om tørkloset! Der er ikke rigtig mulighed for at anlægge toilet, men jeg snakkede lige med bestyrelsesformanden, og de arbejder på at der til næste år skal bygges et fællestoilet. Ind til da er der mulighed for at komme på toilettet på kirken eller campingpladsen der ligger ca. 300 m væk...
Og huset har et tørkloset, så det skulle være til at overleve(for jeg går hvertfald ikke på kirkegården om aftenen!)
Jeg er solgt, men jeg er også så nem:)

10 kommentarer:

Sifka sagde ...

Jeg ville også hellere risle i tørkloset end på kirkegård.

Jeg håber I finder en god lille have, tørkloset eller ej.

MissMuffin sagde ...

Ja ikke:) Kirkegårde er altså bare uhyggelige!

Jeg håber også Kristian kan overtales, men det lyder desværre ikke sån..

Mette Lykke sagde ...

Der findes mange slags tørklosetter.
Det kan være i kan få et bedre end det der er, de nye er meget gode ingen, lugt og med de rette midler i ingen sag at have med at gøre, Kig på nettet. Evt under bådudstyr og camping..
Du akal have den have...Det ville være så skønt for jer.

MissMuffin sagde ...

Det havde jeg selvfølgeligt ikke tænkt på Mette! Tak for fiffet!

Den er så fin, med indbygget himmelseng og den sødeste lille udestue. Huset skal males, og der er vi i det mindste enige om det skal være helt pastel-lysegrønt:)

Anette sagde ...

Held og lykke med kolonihavehuset. Håber du får overtalt Kristian ;)

MissMuffin sagde ...

Åh ha, det håber jeg også Anette! Desværre ser det sort ud:(

Pernille på 1. sagde ...

Hvor lyder det bare spændende MissMuffin som du måske har læst ved mig så skal jeg også ud og kigge ;)
Håber at I har fundet det rigtige

MissMuffin sagde ...

Jeg synes også det er ret spændende, men med Kristian nykker bliver det vidst desværre ved spændingen:(

Hanne K's verden sagde ...

Kære MissMuffin
Jeg kan godt forstå, at du er solgt. Det er fantastisk med kolonihave. Vi havde kolonihave, da vi boede i lejlighed i Viborg og vi elskede det. Det er lidt som at være på ferie hele tiden.
Og tørkloset er ikke så slemt, hvis man lige får de rette kemikalier hældt i. Der er også muldtoiletter (tror jeg de hedder) - ved ikke helt, hvordan de er ift. tørkloset, men det er da også værd at undersøge. Du må lægge pres på Kristian.
Kh Hanne

MissMuffin sagde ...

Hej Hanne...
Det her er bare fint, men vi er stadig under overvejelse.
Imorgen vil vi ringe og se om de vil gå lidt ned i pris, for så tror jeg vi springer på..

Der er mulighed for at gå på campingpladsen eller kirken også, så det bliver aldrig helt kritisk synes jeg ikke...