lørdag den 9. maj 2009

Sneglefart...

Vi har været en tur i haven og kigge, jeg har provianteret lidt i den lokale Føtex, en middagslur er taget og 2 brød står til hævning på mit køkkenbord..
Men nøj hvor har dagen dog gået i det langsommeste tempo, vi har rigtig hygget og nydt weekenden, hundene og mig...
Om lidt skal der altså ske lidt, den støvsuger klarer ikke skærene af sig selv og måske vaskerummet er blevet ledig, så jeg kan komme igang med weekendens tøjvask..
En lille pekingeser jeg kender kunne også godt trænge til en vask, så måske jeg vil være en rigtig ond hundemor og bade hende senere...
Når Kristian kommer fra fodbold har vi aftalt, at vi skal besøge en kolonihave eller 2 mere.
Den sidste vi så på var simpelthen så fin, men med indkøb af både maling, tørkloset og et køleskab, så var det altså for dyrt i forhold til vores budget og de ville ikke handle- og de kalder sig jyder:)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lad nu den lille Emma være fri for al den vasken hun kan ikke lide det ( god fridag til jer

MissMuffin sagde ...

For sent:)
Hun ligger nyvasket i håndklæder og hygger sig med et griseøre, så tror skam ikke hun har lidt overlast..

Piskeriset sagde ...

Godt hun ikke blev sur :-)

Vi har planlagt at vaske tøj i morgen, men det lader til, at tørretumblerne i vaskehuset ikke virker, og det gør det noget sværere at få vasket alt vasketøjet på én gang. Vi har nemlig en vane med at samle indtil flere portioner, inden vi går derover, for så kan vi få det overstået på én gang. Og vi har altså kun ét tørrestativ...

Fortsat god weekend herfra!

MissMuffin sagde ...

Hun er vant til det, hun bliver vasket hver 2. eller 3. uge:)

Åh ha, det så irriterende sån noget!
Her har vi hver hvores vaskedag, og jeg har om søndagen, men jeg vasker og tørrer også det meste af dagen, for jeg vasker sjældent mindre end 5 maskiner!

God weekend til dig piskeris:)