mandag den 11. maj 2009

Så er "fuglen" fløjet..

Moster og mig måtte desværre aftale, at Anton skulle hentes idag istedet for lørdag, også selvom moster ikke er flyttet i den nye lejlighed endnu.
Antons stresstærskel er meget lav, og han kunne bare ikke klare Emma var i løbetid. Det var et hylen, hyperventilering, savlen og til sidst var han helt rød og opkogt i hele hovedet, og sån har det sån set stået på en hel weekend...
Så for Antons skyld måtte han sendes retur, og han er lige blevet hentet...
Emma lader sig ikke mærke med han ikke er her, men jeg tror der bliver noget stille, for han fyldte meget her. Gåturene vil jeg savne, men bestemt ikke al den ekstra rengøring:)

7 kommentarer:

Birthe sagde ...

Godmorgen fra moster og anton....
Anton har sovet som en sten hele natten og været rigtig sød , ingen spyt eller savl hi-hi . Jeg synes det er dejligt at ha ham "hjemme" igen. God dag til dig og emma

MissMuffin sagde ...

Åh, det var godt!
Han må også ha været rigtig træt..
Men det bliver så dejligt for ham at blive "alene-hund" igen så han kan slappe lidt mere af..
Her snorker Emma ud af det hårde liv som intet er hændt:)
God dag til jer..

Mette Lykke sagde ...

Det er meget svært at have hunde sammen når den ene dufter så pragtfuldt..
Mine drenge er forelsket i genboens hund som er i løbetid, de smutter der over hvis de se deres snit..
At have dem under sammen tag må være en næsten umulig opgave..
Det bliver godt med lidt ro til Emma og Anton.

Pernille på 1. sagde ...

Puha det er ikke nemt at have to hunde når den ene udsender dejlige dufte, så godt nok at han er kommet hjem igen :)
Vi skal passe min mors hund 14 dage fra på fredag jeg er spændt på hvordan det går men heldigvis har vi to lejligheder :)
Knus og god dg

Anonym sagde ...

Nyd din genfunden frihed
han var og er en lille plage ånd

MissMuffin sagde ...

Mette: så har du hvertfald en ide om hvordan de kan skabe sig:)
Værst er, at Emma også skaber sig helt vildt...

Pernille: Mon ikke det nok skal gå, nogle hunde er jo mere rolige end andre. Anton var hys og opmærksom på alt omkring ham..
Din mors hund er da bare for sød:)

MissMuffin sagde ...

Emma og mig nyder det også:)
Nu kan hun ligge på gulvet uden en næse i måsen og jeg har ikke støvsuget idag!