lørdag den 2. maj 2009

Mimose...

Igår var mor og jeg et hurtigt smut inde om Dronninglund Plantecenter, og her løb vi over denne sjove plante. En mimose hedder den. Den kan ikke lide at blive rørt ved, så folder alle bladene sig sammen og folder sig først ud igen, når faren er ovre. Og så ser den bare helt vissen ud:
Om aftenen, så lukker den sig også helt sammen og åbner sig først næste morgen. Lidt uhyggelig er den altså:)
Charlotte og Carsten måtte aflyse pga sygdom, så for at trøste inviterede Kristian mig til brunsh på cafeministeriet. Uhm...
Så osede vi lidt rundt inde i byen, men der var så mange mennesker at vi hurtigt vendte næsen hjem ad igen..
Nu er det vidst tid for en lille lur:)

2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Det lyder rigtig lækkert med at du har været til bruch, klokken er snart halv fem og jeg kom lige i tanke om da jeg læste dit indlæg at jeg slet ikke har spist endnu ! .. altså.
Ja det er en sjov plante den mimose, jeg har den også stående.
God lørdag til dig

MissMuffin sagde ...

Ud og kig i køleskabet:)
Ja, jeg har aldrig set sån en før og Kristian synes også den er alletiders- men jeg tror den ender med at dø af stress:)