onsdag den 20. maj 2009

Mariehøns og humblebier...

Da jeg var ude og handle igår kunne jeg ikke stå for denne flaske med mariehøns, humlebier og blomster, den skal ud i kolonihaven..
I aften kl. 19 overtager vi huset, så det har været en dejlig hurtig handel..
Desværre er vejrudsigten for de næste mange dage noget trist, jeg havde håbet på at der havde været vejr til en masse udeliv, så vi kunne begynde på de små projekter der er derude..
Men i det mindste har jeg 4 fridage i udsigt og det er ikke værst, om de så skal nydes det ene eller det andet sted må tiden vise...

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej bare dejligt at det er gået så hurtig .
Så kan du rigtig gå og nusse inde i det lille hus

MissMuffin sagde ...

Ja, det er nemlig rigtig skønt..
Men bliver også lidt en udfordring når der ikke er strøm og kun vand ude på grunden:)
Vi ses imorgen:)

Anette sagde ...

Skøn glasflaske - har set den flere den og den er da perfekt til en kolonihave :D
Tillykke med købet :)

Anonym sagde ...

Tilykke :-) nu er det for alvor jeres.. håber at det bliver alt det i har drømt / forstillet jer.. vi venter bare på en invitation :-)

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin den passer da også bare perfekt til et kolonihavehus, jeg glæder mig til at se rigtig mange billeder fra haven.
Knus

MissMuffin sagde ...

Anette: Synes jeg også- herhjemme ville den være li barnlig nok, men derude passer den bar perfekt..

Mø: Så snart vi lige er kommet på plads og vejret er ldit bedre skal i nok blive inviteret:)

Pernille: Den vil pynte fint inden i det grønne køleskab:)
Der vil komme masser af billeder med tiden, det lover jeg:)

Hanne K's verden sagde ...

:o) Kan ikke lade være med at smile... Hvor jeg kender det - ting man bare MÅ eje og ikke kan leve uden i sit kolonihavehus.
Shop løs - det kan man også, selv om det regner;o)

Piskeriset sagde ...

Hvor er den kæk! Håber du får nogle gode dage i huset, selvom vejret måske ikke bliver så fantastisk.

Mette Lykke sagde ...

Solen skinner ind imellem. Og når det er nemt at komme udenfor, syntes man at vejret næsten altid er godt..
Med de bedste ønsker om, nogle dejlige dage i det nye hus..

MissMuffin sagde ...

Hanne: Du har da ret! Regnvejrsdagene må bruges på shopping:)

Piseriset: Det er jeg sikker på jeg gør, der er masser af rengøring og måske lidt malerarbejde der skal laves..

Mette: Det er jo det, og gråvejr må bruges på havearbejde, så solskinsdage han bruges på at dase..

Anonym sagde ...

hejsa du :-) Jeg har også en kolonihave og det er simpelthen super dejligt! Jeg er sikker på, at flasken vil passe perfekt ind i jeres nye 'kolo' :-)