torsdag den 14. maj 2009

Kolonihavejagten...

Kristian hentede mig ved toget og så skulle vi lige rundt og se om der var kommet nye kolonihaver til salg på tavlerne rundt omkring, men det var der desværre ikke..
Han havde taget Emma med så hun ku få sig lidt oplevelser og sikke hun nød det.. Jeg er bare så bange for hun får ondt i ryggen, så det ikke så lange ture vi går mere, men får oss lidt dårlig samvittighed over at være sån en "hønemor" når jeg ser hvor meget hun nød det idag..
Jeg må være bedre til at ta hende med, også selvom gåturen ikke kan være så lang..
Aftensmaden idag er bare koldskål fra karton, jeg gider ikke rigtig lave mad når jeg er sent hjemme om torsdagen...
I Netto faldt jeg over frisk rabarber og lidt skulle der med hjem, men nu må vi se om jeg får lavet noget med dem eller de bare ryger i fryseren..

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Mon ikke der snart dukker nogle kolonihaver op... Bliver man ikke skrevet på en liste - det gjorde man da vi prøvede at søge for nogle år siden.

MissMuffin sagde ...

Nej, det gør de desværre ikke i- hvertfald ikke så længe de har noegn til salg..
Dem der er salg nu er bare så dyre!