tirsdag den 5. maj 2009

De sure pligter...

Åh ha, jeg synes godt nok jeg er ved at gå til i skidt og hundehår selvom jeg gør rent hele tiden!
Der er vasket op, støvsuget, vasket en maskinfuld tæpper og vasket gulv..
Hundene har fået en lille tur, for sikke der stormer ude idag, det var ikke meget ved!
Basen til min isproduktion er sat på køl og skal senere laves til jordbæris, jeg er noget spændt på hvordan det bliver, for jeg synes det er en noget omstændig process hvis man følger kogebogen..
En omgang kødsauce skal også sættes over, så den kan stå og simre et par timer inden min søde frisør kommer og klarer den efterhånden noget kritiske udgroning..
Og så er der en kurvefuld af strygetøj, men man kan vel ikke nå det hele...

8 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Iiihhh, hvor er du altid flittig.. Hvad er hemmeligheden bag alt din energi?

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg tror ikke det er hemmlighed, jeg tror nærmere det er en fobi:)
Jeg kan ikke klare tanken om at her er beskidt og "sæt nu der kom nogen"...

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin jeg føler med dig, syntes at jeg har det lidt på samme måde. Hugo skal jo svømme hver dag som et led i hans genoptrøning, så jeg har våd hund og hår uber alles :)
God aften

MissMuffin sagde ...

Så forstår vi hinanden Pernille!
Anton savler, spytter og stritter for Emma er i løbetid, og så bløder hun selvfølgeligt bare udover det hele!

Håber det går fremad med ham den lille Hugo:)

Hanne K's verden sagde ...

Puha... jeg får sådan en dårlig samvittighed, når jeg læser om alle de ting, som du når. Her er der også kattehår i alle kroge... men energien er bare ikke lige til at svinge støvsugeren... Det må blive i weekenden!!! Jeg SKAL!!
Kh Hanne

MissMuffin sagde ...

Jeg har også en lang liste hver dag efter arbejde, og sidder som regel også først ned når aftensmaden skal indtages, for der er altid noget jeg lige skal ha ordnet + den daglige støvsugning+gulvvask..

Mette Lykke sagde ...

Det med hundehår kender jeg godt !
Buster har allergi så han fælde hele året.. Min støvsuger har stået 5 dage på stue gulvet og ventet på at blive sat i stikket..

MissMuffin sagde ...

Det er nok også derfor Anton fælder helt ekstremt, han er også allergihund...
Det er enormt belastende, jeg har aldrig støvsuget så meget som efter jeg fik ham..