søndag den 26. april 2009

En dejlig dag...

Sikke mange gaver jeg har fået idag!
Det har bare været en super hyggelig dag, og både kagen og citronfromagen blev spist op, så det var skønt. Der var kun et lille stykke jordbærtærte tilbage, og det var møgungen(yngste lillebror) bestemt ikke ked af at få med hjem:)
Listen over gaver er lang:

  • En ismaskine! Så nu kan jeg lave hjemmelavet is hele sommeren!
  • Ikke mindre end 4 kogebøger- men 2 af dem har jeg desværre i forvejen, men så må de byttes til en bog om at lave is:)
  • Store, flotte perleørestikkere.
  • Et par fede gladiatorsandaler, der lige skal byttes til et nummer mindre, men ellers bare rigtigt flotte og perfekte til den sommerkjole jeg fik i onsdags.

På vej hjem ville vi en tur ind og spise tidlig og let aftensmad på Rasmus Klumps pandekagehus i hals, men der var kø helt ud på gaden, og det orkede vi bare ikke, så vi nøjes med koldskål eller en mad til aften- vi er bestemt heller ik særligt sultne:) Istedet endte vi med at gå en lille tur i Hammer Bakker, hvor skoven er smuk og grøn og fyldt med anemoner!

Aftenen skal gå med at undersøge den nye ismaskine og så skal der også lige læses en kogebog eller 2:)

Tak for gaverne!

10 kommentarer:

Irene sagde ...

Åh...sådan en ismaskine er en spændende ting, jeg har selv en og det bliver godt kan jeg love dig :-)

MissMuffin sagde ...

Jeg er også lidt spændt på det, gæster her i huset skal hvertfald ikke regne med at få andet til dessert i meget lang tid, haha:)

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin du bliver da bare ved med at blive begavet. Sikke nogle gode ting du har fået.
Hmm den lyder godt den ismaskine :)
Hyggelig søndag aften til dig

MissMuffin sagde ...

Så er det vidst også ved st være slut for denne gang- der mangler kun at blive brugt en smule fødselsdagspenge:)
Ja, så nu skal vi have spist os igennem det der er i fryseren, så vi kan få plads til en masse is:)

Piskeriset sagde ...

Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på at lave med maskinen :-)

Jeg hørte for nylig, at en i omgangskredsen har en ismaskine, som vedkommende ikke bruger, og jeg har overvejet at spørge, om jeg må låne den i en periode. Det må dog vente lidt, eftersom vi har en ret lille fryser, så det er ret begrænset, hvad jeg kan putte i den.

MissMuffin sagde ...

Min fryser er heller ikke så stor, men is er der altid plads til:)Især her til den varme tid..

Jeg tror jeg vil ned og ha fat i bogen "Ismageriet". Jeg har kigget i den før og der er meget lækkert i..
Min mor lavede meget is da jeg var lille og det var så godt!

Madame sagde ...

Sikke nogle skønne gaver, du har fået! Jeg gad nok vide, om det er besværligt at lave sin egen is på en ismaskine ...

MissMuffin sagde ...

Madame: Det er bare super fine sager!
Der skal nok komme udførlige beskrivelser på bloggen:)

Mette Lykke sagde ...

Super lækre gaver du har fået..

MissMuffin sagde ...

Mette: Jeg er også rigtig glad for dem allesammen:)