mandag den 27. april 2009

Har i hørt om?...

Har i hørt om Blogtoppen.dk?
Jeg fik denne mail for en uges tid siden og synes bare det er et super godt initiativ.

Kære Sabina
Jeg skriver til dig fordi jeg håber det vil interessere dig at der nu er kommet en dansk hjemmeside, hvor danske blogs er listet efter kategori og popularitet på en nem og overskuelig måde.
Listerne er udelukkende baseret på antal unikke besøgende, og det vil ikke være muligt at betale sig til en højere placering. Det vil, efter vores mening, gøre Blogtoppen til den mest troværdige og pålidelige blogsamling i Danmark.
Vi er netop i gang med at teste siden, og til det formål har vi udvalgt det vi mener er Danmarks 10 vigtigste blogs i hver kategori, hvoraf du er én af dem.
Vi håber du vil hjælpe os ved at tilmelde din blog til
www.blogtoppen.dk og eventuelt melde tilbage til os hvad dine oplevelser har været, vi vil nemlig meget gerne vide om der er noget vi kan gøre bedre, om siden er forståelig, overskuelig og brugbar, og/eller om der er noget der mangler.
Skriv til mig hvis du har nogen spørgsmål eller kommentarer, jeg vil sætte stor pris på din mening!
Med venlig hilsen Lisa, Blogtoppen
Sån en nystartet side kører selvfølgeligt ikke uden problemer, og for en IT-tumpe som mig har det givet lidt vanskeligheder..
Men blogtoppen har Jeppe, som er en fyr med utroligt stor tålmodighed. Han har simpelthen hjulpet mig igennem det hele med en engels tålmodighed, og da det var allermest håbløst sendte han mig endda hans nummer, så vi lige kunne klare det over telefonen.
Han havde dog lige strikket en vejledning sammen til mig, som jeg lige kunne kigge på og til sidst lykkedes det!
Kig forbi blogtoppen og meld jer til- den gemmer på mange spændende blogs, en rigtig tidsrøver.

4 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg fik en mail fra dem, jeg har prøvet at melde mig til, men så var der vrøvl med deres server, jeg havde droppet det lidt, men hvis du siger at det er godt vil jeg prøve igen..

Irene sagde ...

Hej Miss Muffin, eller må jeg kalde dig Sabina...
Jeg har også fået den mail, og er blevet koplet op :-) Skægt initativ, og som du siger, mange spændende blogs. God inspiration.

Hanne K's verden sagde ...

Hej
Jeg er også meldt til ... også efter lidt begynder vanskeligheder.
Har ikke kigget så meget rundt endnu, men en dag hvor jeg keder mig, så kan der nok smutte lidt tid på den konto;o)

MissMuffin sagde ...

Mette Lykke: Jeg synes det er et rigtif godt initiativ!
Og rigtig god service..

Mrs cakeaholic: Haha, det må du helt selv om:)
Jeg tror også det er en værre tidsrøver...

Hanne: Jeg har heller ikke kigget så meget endnu, men jeg kan hvertfald se jeg nok kan få lidt tid til at gå:)