fredag den 3. april 2009

Forkælelse..

Igår kom jeg jo hjem sent og var egentligt noget træt, og tanken om at skulle lave aftensmad og gå med hundene var noget hård.
Men så var der overraskelser da jeg kom hjem!
Magasiner, parfume og den økologiske kogebog "Livretter". Hvor var det bare skønt. Det kunne jeg sagtens vænne mig til hver torsdag!
Men om det var fordi min søde kæreste ville camuflere købet af hans nye sommerdæk og fælge til hans "baby" eller bare ville være sød, det er ikke til at vide;)
Sød er han hvertfald synes jeg:)

3 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Hvor er det skønt at blive forkælet af sin kæreste. Hvor er han sød!
Kh Hanne

Anonym sagde ...

jeg tror at ham Kristian godt kan lide dig en hilsen til jer begge

MissMuffin sagde ...

Ja, det er rigtig skønt!
Det dejligt med forkælelsesgaver:)