tirsdag den 24. marts 2009

Forårslækkerier...

Inde i mig er der forår trods det iskolde vejr, og derfor er jeg selvfølgeligt også igang med at forny forår- og sommergarderoben:)
Den lyserøde tunika er bare så sød, den kan bruges som kjole de varme sommerdage og med et par leggins under kan den også gå til arbejdsbrug. Jeg har lavet en aftale med mig selv om ikke at købe mere tøj med blomster, men samme model føres i en skøn lilla-blomstret sag med nogle flotte knapper, så der overvejes kraftigt om et aftalebrud kan forsvares. Det kan det, ikke?!
Hårbøjlen er super fin og fåes i mange farver- jeg skal helt sikkert eje mindst en mere, men om det skal være i lilla, koral eller pink må tiden vise..
Ellers blev badeværelset lige fyldt op med de vanlige fornødenheder:) Jeg fik et par gavekort til Matas forleden, og sån nogle brænder i pungen for at blive brugt...

5 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Neejje hvor er den sød, den sommerkjole.. Det er ikke til at stå for alle de skønne hårbøjler der er i butikkerne i år... Du skal da eje mindst et par stykker, og en blomstret kjole mere skal der også til, hvis du spørger mig :-)

MissMuffin sagde ...

Godt med lidt støtte:)
men det er vidst også kun fordi du ikke ved hvor mange stykker blomstret tøj der faktisk hænger i mit skab:)

Hanne K's verden sagde ...

Den er godt nok super sød den sommerkjole. Og ja - der er ingen vej uden om. Du MÅ købe den blomstrede variant. Du vil fortryde bitterligt, hvis du ikke gør det. ;o)
Hilsner fra Hanne

MissMuffin sagde ...

Hej Hanne...
Jamen, tror du har ret, jeg må ned og hente en med blomster- hvis Kristian klager får dig og Mette bare skylden:)

Hanne K's verden sagde ...

Det er helt i orden. Og ellers kan du jo bare bruge finten med at smugle den ind i skabet og når du tager den på, siger du bare "at den har du haft SÅ længe.." Det plejer at virke;)