tirsdag den 3. marts 2009

En af de dage...

Hvor alting bare starter skævt...
Jeg vågner og er stadig helt smadret af forkølelse og det betyder jeg ikke kan deltage i min lillebrors fødselsdag i aften, for så kan jeg få smittet alle gæsterne. Udei stuen ser jeg at Anton har brudt trappegitteret op, så han har været i stuen sammen med Emma hele natten.. Da jeg så kommer ud på badeværelset kan jeg se at Anton har lagt en gave til mig. Eller faktisk 2. Både i og udenfor brusekabinen... Så forstår man han er træt nu..
Da der så er tørt op og jeg har været i bad, skal jeg lige have mig en ostemad, og mens jeg sidder og tygger, jamen så kommer der et stykke plastic frem af rugbrødet... Altså..
Og har kun været oppe en halv time!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Han er godt nok noget af en prøvelse ham Anton
syn at du skal være dårlig nu du lige er startet nyt arbejde Vi ses en anden gang bedre at gå tidlig i seng

MissMuffin sagde ...

Hej Mormor..
Ja, det er han. Men Emma har gjort ham kunstens efter da jeg kom hjem, sikke noget gris:(