fredag den 13. februar 2009

Udmattelse...

De nye kollegaer virker rigtigt søde og imødekommende, så jeg glæder mig stadig til at starte. Afdelingen er meget travl, så jeg er sikker på jeg hvertfald ikke kommer til at kede mig!

Efter turen til Brønderslev hentede jeg Emma herhjemme og kørte ind til byen(uf, hader at køre bil) så vi kunne komme ned forbi hundesalonen på kastetvej. Emma kom rigtigt i gode hænder og damerne var ved at falde i svime over hende, men tror ikke hun synes det var særligt fantastisk med en lille pedicure. I mangel på parkering endte jeg med at holde helt nede ved fjorden, så vi fik en dejlig tur i det skønne vejr. Havde desværre ikke fået kameraet med, solen skinnede og fjorden blinkede om kap.

Hjemme igen krævede lige en støvsugning, lidt oprydning og en hurtig omgang frokost. Nu slapper vi bare af og nyder resten af fridagen...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja ja lille Emma - nyd du roen - den er snart over :-) godt at dine nye kollegaer virke søde..

MissMuffin sagde ...

Ja, uroen har lige anmeldt at den kører hjemmefra nu:)