fredag den 13. februar 2009

Tidlig weekend..

Og hvor er det skønt!
Igår var rigtig hyggeligt, men måtte tage hjem omkring midnat for ikke at se helt kvæstet ud idag..
Om et par timer skal jeg op til kommunen og hilse på de kommende kollegaer, det er lidt spændende..
Når jeg kommer hjem kører Emma og mig lige ind til byen, hendes negle er så trælse og skal have dem klippet af hundefrisøren.

I eftermiddag kommer mit nye plejebarn. Min mosters står i flytning og kan ikke have Anton, hendes franske bulldog, og han skal bo her indtil hun finder en løsning.
Jeg er noget spændt på hvad Emma siger til sån en stor, energisk klump...

3 kommentarer:

Birthe sagde ...

Hej Sisse....
Jeg tror at Emma det lille rivejern nok skal sætte ham på plads.
Alle hans ting er pakket og klar og jeg er glad for det er hos dig han skal bo.Så ved jeg han får det godt :-))
Knus Moster

MissMuffin sagde ...

Hej Moster..

Haha, det tror jeg også nok hun skal:)
Det var godt, vi er også klar til han kommer, tror Kristian glæder sig til at få en legekammerat:)

Madame sagde ...

Det bliver spændende at møde dine nye kolleger! Jeg håber, de tager godt imod dig.
Ja, Emma vil nok gøre store øjne, når Anton komer anstigende :o)