tirsdag den 10. februar 2009

Fine streger...




Hos Cactus tatovering i Hjørring hos Wassi fik Dianna et par sorte streger, han er virkeligt dygtig- og super sjov, han er polak og formulere sig ret skægt nogle gange..
Helst sikkert hos ham jeg skal have lavet min den næste, han er dygtig, grundig og tager sig rigtig god tid..
Ideen er inde i mit hoved, men jeg kan ikke få den ud gennem mine fingre, og jeg må vente til jeg falder over det helt rigtige udgangspunkt..
Billederne ovenover er utroligt flotte, men jeg vil nu helst have noget knapt så farvestrålende og mindre voldsomt, for det passer bedst til min stil og min person..
Men uh hvor trangen melder sig når man hører nålen starte...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tatoveringer er ikke lige mig - slet ikke så store ihvertfald :D Men på nogle kan det være flot med mindre tatoveringer. Held og lykke med din næste tatovering

MissMuffin sagde ...

Dødningehoveder osv er heller ikke lige mig, jeg kan bedst lide de små og feminine..
forstår godt mange ikke bryder sig om tatoveringer- derfor sidder min heller ikke så den ikke kan dækkes...