lørdag den 7. februar 2009

Brødet..

Uhm, det ser lækkert ud..
Brødet er lavet af kærnemælk, sigetemel, spelt og græskarkerner. Det virker sprødt og lækkert, nu må vi se hvordan det er imorgen..

Kanal 4 sender "Hjemme hos Jamie" og jeg er som vanligt klistret til skærmen.. Han laver spændende mad og kan godt lide hans tilgang til tingene og hans energi: maden røres med fingrene, der laves rigeligt af den og han begejstres nemt af smagen og råvarene.. Og så er han bare sån lidt klumpet og ikke særligt charmerende..
Det ene afsnit handlede om jordbær: bagte jordbær med vaniljeis og jordbærchampagne.. Uhm, glæder mig til sommer, jordbær er min livret! Nu må jeg ud og kigge i mine bøger om opskriften findes i en af dem, ellers må jeg få støvet den bog op den findes i, så jeg er klar til sommer:)

Ingen kommentarer: