onsdag den 28. januar 2009

Tøj(skabs)krise...

Tøjskabet er nu bragt nogenlunde i orden, smykkerne ligeså...
Jeg kunne godt bruge et skab mere:) Det er svært at flytte fra meget plads til meget mindre...
Om lidt henter Dianna mig, vi kører lige et smut til Brønderslev så jeg kan se hvor jeg skal køre hen imorgen...
Jeg er ikke særligt vild med at køre bil, og skal jeg så også finde vej i ukendt land, så er det lige til at få stress over... Nerverne har det nok ikke helt så godt i forvejen, så det er vidst en god ide at tage lidt af det på forskud:)

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg krydser finger for dig i morgen, så meget at det nærmer sig krampe grænse.. Uh.. jeg kender det godt, jo mere plads, jo mere fylder man i, Der er en regl med at det tøj man ikke har haft på i et år, skal ud af skabet.. Ak ja.

MissMuffin sagde ...

Uha, det var godt..
Nerverne presser også lidt på her:)
Ja, men det eneste jeg ikke har haft på er mine sommerkjoler, så der er jo faktisk ikke noget der skal ud..