fredag den 16. januar 2009

Orden..

Jeg kan godt lide at der ikke roder og at tingene har sin faste pladser herhjemme.. Derfor måtte jeg også eje den sjove nøgletavle jeg løb over idag og så til under mere end halv pris..
Den kommer snart op, der er "bestilt elektriker" til tirsdag, måske han også klarer den her når vi nu er igang med værktøjet..
Dagen har været travl, men god.. Imorgen skal jeg arbejde 4½ time, og så har jeg søndag, mandag og tirsdag fri. Det bliver så dejligt...
Snart går turen til Øland, måske der kunne blive tid til en lille lur på sofaen inden, det kan godt mærkes jeg har været tidligt oppe..

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en fin nøgletavle, du har købt! Det burde jeg også købe, for vores nøgler ligger og roder i en kurv.
Og Øland, fortæller du - det lyder spændende ...

MissMuffin sagde ...

Øland ligger nær Brovst i Nordjylland, en lille bitte by tæt på en dæmning over fjorden. Det er et af de smukkeste steder jeg kender, jeg elsker turen over- det ligesom at køre på vandet:)