søndag den 4. januar 2009

Nu er søndagen snart slut...

Der er bagt, vasket tøj og en tur i skoven blev presset ind.. Der er rent på sengen, aftensmaden er spist og nu slapper vi bare helt af..
Imorgen byder på en fridag, og den skulle gerne bruges på en tur i Ikea. Jeg elsker Ikea. Så mange fine ting til rimelige penge. Kommer vi afsted, så skal der købes hylder, gardiner og håndklædestænger, for det mangler min lille lejlighed... Et skoskab, et tæppe og puder er også på ønskelisten, men så langt rækker finanserne vidst ikke.
Her i ugen skulle min nye gyngestol og karlekammerskab, som Kristians mor ikke har plads til i det nye hus, gerne komme...
Jeg har længe ønsket mig en gyngestol, sån en rigtig gammel en. Den skal males, jeg stemmer for svag, støvet lysegrøn, Kristian for hvid. Nu må vi se hvem der vinder...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke flittig, du har været, MissMuffin! Det lyder bare rigtig hyggeligt at skulle indrette sit hjem :-)

MissMuffin sagde ...

Ja, og var jo også lige på arbejde 5 timer ind imellem:)
Har en svaghed for gamle møbler, så venter hellere på det rigtige end bar at købe noget...