tirsdag den 20. januar 2009

De utroværdige håndværkere:)

Håndværkere har jo et ry for ikke at overholde aftaler, og selvom den ventede elektriker er ens egen Pap så glemte han mig sørme! Han kørte hjem fra arbejde, tændte computeren, hoppede ind på MissMuffin og så hun ventede ham i eftermiddag. UPS hva Pap:)
Men heldigvis er det ikke værre end han har tilbudt at komme på søndag istedet, så mon ikke vi når det hele...
Dianna har lagt sig syg, så resten af dagen har jeg pludseligt for mig selv. Tror den skal foregå i sofaen med en bog og måske et lille stykke chokolade...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der var nok en, der fik røde ører - men bare din håndværker kommer på søndag, går det nok.
Ha' en dejlig aften :o)

MissMuffin sagde ...

Jeg tror også han var lidt flov:)
Men ja, det er jo ikke fordi jeg går rundt i mørke, så vi finder ud af det:)