lørdag den 17. januar 2009

Appaloosa

En rigtig god "cowboyder-film"...
Appaloosa har af anmelderne fået rigtig dårlig kritik, men jeg synes den var både sød og sjov...
Filmens helte, Virgil Cole(Ed Harris) og Everett Hitch(Viggo Mortensen) er et par temmeligt flotte fyre, der rejser sammen i tykt og tyndt som lovhåndhævere. De har til opgave at få styr på byen Appaloosas bandit Braggs(Jeremy Irons), men undervejs dukker en noget forstyrret enke Allie op(Rene Zellweger). Filmen handler om mest om venskabet mellem de 2 lovhåndhævere, men handler også om kærlighed og en god skydeduel.
Jeg vil hvertfald gerne anbefale den, den er ikke kedeligt og der er lidt pænt at se på:)

Det var skønt at se Lotte og Carsten igen, håber snart vi skal ses igen...
I nat skal jeg være chauffør, min bror meldte sin ankomst til storbyen, men mente selv han kan komme tilbage hertil, men det vil søster hysterisk ikke høre tale om, så han har bar af at ringe efter mig så han kan blive hentet...
Imorgen skal jeg bar slappe af.. Forsøge at sove længe..Måske bage lidt hvis lysten stadig er der.. Ligger blæsten sig kan Kristian måske lokkes med i skoven med Emma... Hvem ved...

Ingen kommentarer: